شرایط ضمـانت نامـه و خدمـات پس از فروش

  • شرکت راشن خدمت مربوط به رفع اشکالات و نواقص صندلی شما را در صورت استفاده صحیح به مدت 36 ماه و جک آن را به مدت 12 ماه از تاریخ خرید تضمین می نماید . هر گونه تعمیر و تعویض قطعات در دوره گارانتی در شرکت راشن به صورت رایگان انجام می گردد و در صورت اعزام نیرو جهت تعمیر در محل استفاده کننده بنا به درخواست مشتری هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد .
  • در شهرستان ها با هماهنگی مدیریت فروشگاه ، جهت گارانتی و خدمات پس از فروش ، قطعات مورد نیاز ارسال خواهد شد و کلیه تعمیرات و خدمات پس از فروش به عهده نماینده فروش می باشد .
  • شروع تاریخ ضمانت محصول از زمان صدور فاکتور خرید محاسبه می گردد ، بدیهی است در صورت فقدان اسناد خرید مشتری ، زمان تولید محصول ملاک خواهد بود .
  • گارانتی این محصول فقط در مرزهای جغرافیایی کشور جمهوری اسلامی ایران معتبر می باشد .
  • شرکت راشن به مدت 10 سال برای قطعات محصولات خود خدمات پشتیبانی ارائه می دهد و در مدت زمان خدمات پس از فروش ، طبق تعرفه های مشخص شده ، فقط هزینه قطعات و ایاب و ذهاب دریافت می گردد و اجرت تعمیرات رایگان می باشد .
  • پس از انقضای مدت گارانتی و خدمات پس از فروش ، هزینه قطعات ، اجرت تعمیرات و هزینه ایاب ذهاب طبق تعرفه های مشخص شده به صورت کامل دریافت می گردد .

                                                                                                                                                    مــواردی که شامـل ضمـانت نمـی گردد                                                                                                                                                                                                                                                       

  • شرکت راشن ضمانتی در قبال یکسان بودن رنگ و جنس روکش های ارائه شده با روکش قدیمی نمی دهد ، رنگ روکش ها مرتباٌ در حال بروز رسانی است .
  • فرسایش روکش صندلی در اثر استفاده از شوینده ای نامناسب ، استفاده در شرایط بد محیطی و … .
  • هر گونه خرابی ناشی از استفاده نادرست ، وارد نمودن ضربات شدید و خرابی های ناشی از حمل و نقل .
  • صدمات ناشی از تماس محصول با مواد شیمیایی ، اشیاء گرم ، آتش و نور مستقیم خورشید .
  • تعمیر یا دستکاری محصول توسط افراد متفرقه و خارج از نظارت واحد خدمات پس از فروش و نمایندگی های سرویس مجاز شرکت راشن .
  • استفاده مداوم از محصول در سطح ناهموار .
  • بروز حوادث غیر مترقبه از قبیل : سیل ، زلزله و … .